تحميل واستماع البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 mp3

تحميل البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012
 تحميل البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 mp3

تنزيل ,تحميل, استماع, استمع,نزل,حمل,كلمات,اغانى ,لحن,البوم مصطفي كامل - إتحملت, البوم,2011,2012
تحميل البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 

اغنية جديدة للطفل الشعبى مصطفي كامل - فى ليلة شتاء موال رائعة


اغنية مصطفى كامل ليله Kbps 

البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت جديدة للجميع موال شعبى جديد
سيمبلات البوم مصطفى كامل اتحملت 2012 - اغاني البوم اتحملت مصطفى كامل mp3
ღ♫ღ♥إتحملـــت كتيـــــر♥ ღ♫ღ
انا دلوقتى مش باقى ما انا اتحملت ياما كتير
مهو الى بيدى بيلاقى وانا ملقتش منهم خير
فى عز ما كنت بديهم وعشمى كبير اوى فيهم
لا شكرو فى يوم ولا حسو
صوبعى العشره يتادو وهما فى جرحى يتمادو وكانو بيخدو وبينسوا




ღ♫ღ♥ الأهلــى و الـزمــالك ♥ ღ♫ღ
كنت فى قلبي شايلك .. ليل و نهار بحايلك
مش فاضل ولا برج سليم
في عقلى من عمايلك .. قوليلي بجد مالك
ايه اللى مغير حالك .. ليه دلوقتي بقينا اتنين
الاهلى و الزمالك




ღ♫ღ♥ ليلــة شتـــا ♥ ღ♫ღ
فى ليله شتا وبرد الليالى والمطر مالى الشوراع والبيوت
والوحدى انا وفى بعدى عنك ياحبيبى بحس انى بموت




ღ♫ღ♥ خـدينـــــى♥ ღ♫ღ
انا قلبى محتاجلك فى كل لحظه فى كل ثانيه فى كل وقت وأدان
انا عايزك انتي من الليالى ومــ الحياه والزمان
خدينى فـى حضنك ضمينى اوى مشتقلك بجد




ღ♫ღ♥ ســالتـــك ♥ ღ♫ღ
سالتك الف مرة ازاى هكمل نص عمرى الجاى
لو انت هتبقا مش ليا .. لو انت هتبقا مش ليا
سيبنى وجرحى نازف دمع .. عيزله سنين عشان يتالم
وسط النار لوحديا




ღ♫ღ♥ أنـــا ♥ ღ♫ღ
انا قلبى الى عايش مخدوع .. ماكنش ده كله فى حسبه
واقدر مهما يتالم يعدى جرحه وعذابه




ღ♫ღ♥ يـا سـاتــــر ♥ ღ♫ღ
بسم الله ياساتر ياساتر مفيش احلا من بنت بلادى

1- Alahly.we.Alzamalek

2- Ana

3- Ethamelt

4- Khodeny

5- Lelt.Sheta

6- Lelt.Sheta.2

7- Saltk

8- Ya.Sater






تحميل  البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 , تحميل  البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 2012 , تحميل  البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 mp3 ,   البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012 , البوم جديد , تحميل  البوم البوم مصطفي كامل - إتحملت 2012
: الاثنين، 20 فبراير 2012